BOSHLANG ‘ICH SINF O’QUVCHILARINI KASBGA YO’NALTIRISHDA INTERFAOL METODLARDAN FOYDALANISH

Annotatsiya

Mazkur maqolada boshlang’ich sinf o’quvchilarini kasbga yo’naltirish jarayonida interfaol metodlardan foydalanishning samaradorligi tahlil qilinadi. Interfaol ta’lim texnologiyalaridan foydalanish o’quvchilarning kasbiy qiziqishlarini shakllantirishga, ularning kelajakdagi kasb tanloviga yo’naltirilgan holda o’qitish jarayonini tashkil etishga xizmat qiladi. Xalqaro tajribalar va milliy ta’lim islohotlari asosida interfaol metodlarning ta’lim jarayonidagi roli yoritiladi.

Mualliflar haqida

Adabiyotlar ro'yxati

1. Azizxo’jayev, A. Pedagogik texnologiyalar. T.: Fan. 2003

2. Xoshimov, N., & Xolmo’minov, Sh. Pedagogika nazariyasi. T.: O’zbekiston. 2004

3. Hasanboyeva, O., & Turopova, G. Kasbga yo’naltirish nazariyasi va amaliyoti. T.: Fan va texnologiya. 2010.

4. Dewey, J Democracy and Education. New York: Macmillan. 1916

5. Vygotsky, L. S. Mind in Society. Harvard University Press. 1978

6. O’zbekiston Respublikasi Prezidentining PQ-1875-sonli qarori. Ta’lim tizimini takomillashtirish bo’yicha davlat dasturi. 2012.