BOLALARNI JAMOAVIY FAOLIYATGA JALB QILISHDA TARBIYACHILARNING ROLI
Annotatsiya
Maqolada jamoaviy faoliyatning pedagogik ahamiyati, tarbiyachilarning jamoaviy faoliyatni tashkil etishdagi vazifalari, hamda bu faoliyatning bolalar rivojiga ta'siri yoritilgan. Tarbiyachilarning motivatsiya yaratish, faoliyatni boshqarish va bolalarning o‘zaro muloqotini rivojlantirishdagi o‘rni keng tahlil qilinadi. Jamoaviy faoliyat bolalarda kommunikativ, ijtimoiy va hissiy ko‘nikmalarni rivojlantiradi, shu bilan birga, bolalar o‘rtasida do‘stlik, hamkorlik va mas'uliyatni shakllantiradi. Maqola, shuningdek, jamoaviy faoliyatning bolalar psixologiyasiga ta'sirini va tarbiyachilarning pedagogik usullarini o‘z ichiga oladi.
Mualliflar haqida
Adabiyotlar ro'yxati
1. O‘zbekiston Respublikasi Oliy ta’lim, fan va innovatsiyalar vazirligi to‘g‘risida NIZOM (2023). Maktabgacha ta'limda pedagogik malaka oshirishga oid me'yoriy hujjatlar.
2. Karimova, L. (2020). Maktabgacha ta'limda pedagoglarning kasbiy malakasini oshirishning samaradorligi. "Pedagogika" ilmiy-jurnali
3. Usmonova, M. (2019). Maktabgacha ta'limda innovatsion yondashuvlar: pedagogik metodlar va amaliyot. Toshkent: "Pedagog" nashriyoti.
4. Xolmatova, S. (2020). Pedagogik malakani oshirish va uning ta'lim tizimidagi ahamiyati. "Ta'lim va rivojlanish" ilmiy jurnali
5. UNESCO (2019). Early Childhood Education and Development: Global Trends and Challenges. Paris: UNESCO Publishing.

.png)