MAKTABGACHA TA’LIMDA BOLALAR UCHUN XAVFSIZ HAYOT TARZINI YARATISHDA MARKAZLARNING O‘RNI

Annotatsiya

 Ushbu maqolada maktabgacha ta’lim tashkilotlarida tashkil etilgan xavfsizlikka oid markazlarning faoliyatini o‘rganish va tahlil qilish.Ushbu markazlar orqali bolalarda xavfsizlik madaniyati, ijtimoiy faollik va mustaqil fikrlash ko‘nikmalarining shakllanish darajasini aniqlash.Markazlardan foydalanish samaradorligini oshirish bo‘yicha innovatsion metodikalar va tavsiyalar ishlab chiqish.Ota-onalar va pedagoglarning hamkorlikdagi faoliyatini kuchaytirish orqali bolalarda xavfsizlik ongini yuksaltirishga ko‘maklashish. Ushbu markazlar orqali bolalar hayotiy vaziyatlarda qanday harakat qilishni, xavfsizlik qoidalariga rioya qilishni o‘rganadilar. Shuningdek, ular o‘zlarining ijtimoiy tajribalarini kengaytirish, muammoli vaziyatlarni anglash va hal qilish ko‘nikmalarini egallash imkoniyatiga ega bo‘ladilar. 

Mualliflar haqida

Adabiyotlar ro'yxati

1. O‘zbekiston Respublikasi Maktabgacha va maktab ta’limi vazirligi – Maktabgacha ta’limning davlat o‘quv dasturi (2022–2026 yillar uchun).

2. M. Murodova, D. Jo‘rayeva – “Maktabgacha yoshdagi bolalar bilan yo‘l harakati qoidalari bo‘yicha ishlash metodikasi”, Toshkent, 2020.

3. 3.Abdullaeva – “Maktabgacha yoshdagi bolalar nutqini rivojlantirish”, Toshkent, “Ilm Ziyo”, 2021.

4. X. Yuldasheva – “Konstruktor markazida ishlash texnologiyalari”, Toshkent, 2022.

5. O‘zbekiston Respublikasi Yo‘l harakati xavfsizligi xizmati materiallari va tavsiyalari.

6. Metodik qo‘llanma: “Bolalarning yo‘l harakati madaniyatini shakllantirish”, MTT pedagoglari uchun uslubiy qo‘llanma, 2022