“4 K” MODELINING BOSHLANG‘ICH SINF ONA TILI DARSLARIDA QO‘LLANILISHI

Annotatsiya

Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf ona tili darslarida o‘quvchilarning kommunikativlik, kreativlik, kritik fikrlash va hamkorlikda ishlash ko‘nikmalarini rivojlantirish usullari tahlil qilinadi. Kuzatuv, intervyu, anketa va maxsus dars ishlanmalari asosida o‘quvchilarning kompetensiyalaridagi o‘zgarishlar baholandi. Natijalarga ko‘ra, innovatsion yondashuvlar asosida tashkil etilgan darslar o‘quvchilarning ijodiy va tanqidiy fikrlash qobiliyati, muloqot madaniyati va jamoada ishlash malakalarini rivojlantirishda samarali ekani aniqlandi.

Mualliflar haqida

Adabiyotlar ro'yxati

1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 29-apreldagi “O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida”gi PF-5712-son Farmoni.

2. Karimova G. (2021). “O‘quvchilarda kommunikativlikni shakllantirishning samarali usullari.” Ta’limda innovatsiyalar, №1, 34–37.

3. Sattorova N. (2021). O‘quvchilarning kommunikativ kompetensiyasini shakllantirish usullari. Ta’lim va innovatsion tadqiqotlar, 2(4), 33-38.

4. Jo‘rayev R. (2022). Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining kreativ fikrlashini rivojlantirish metodikasi. Pedagogik mahorat jurnali, 1(2), 21–26.

5. Abdullaeva G. (2020). Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining tanqidiy fikrlash ko‘nikmalarini shakllantirishning samarali yo‘llari. Ilmiy izlanishlar, 3(1), 42–47.

6. Qodirov D. (2021). Boshlang‘ich ta’limda jamoaviy ishlarni tashkil etish metodikasi. Yosh tadqiqotchilar jurnali, 2(2), 18–23.